Quantcast
Browsing latest articles
Browse All 20 View Live

Clik here to view.

Hjemme igjen etter en nydelig uke i Bulgaria :)

Vi har vært en uke i Nessebar i Bulgaria <3 Ett fantastisk nydelig sted :)Jeg og Steven reiste sammen med Laila og Gustav som hadde vært der før.Legger ved ett massivt bildedryss fra Nessebar,...

Mitt absolutte FERIE PARADIS

I helga var jeg på Valen -mitt ferieparadis ♥Vi var alltid her om sommeren da jeg var liten og frem til jeg begynte på ungdomsskolen.-Så det var sinnsykt deilig å være tilbake i år ♥All interiør,...

Too uker og TOOO dager til vi reiser HiiiT

Nå HØLJER regnet ned, og jeg kan høre barn som skriker -fordi de "bader" i regnet:)-Gledes hyyyl- Åhr det eeer jo så gøy :) Hadde jeg ikke vært syk hadde jeg også løpt ute i badedrakten :pMen må nok...

Clik here to view.

Wiiiiii reiser til TYRKIA i kveeeld :)

Jaa nå har jeg stressa og pakka og TROR jeg er klar til å reise :)Siden sist har jeg også vært hos frisøren og klipt BOB! Ble faktisk kjempestygt...jeg kledde det så absolutt IKKE! En veldig veeeeeldig...

Jeg ELSKER Tyrkia og da selvfølgelig KEMER

Vi kom hjem fra Tyrkia, Kemer fredagskvelden.....Det var rett og slett gruuusomt å reise hjem igjen! Vi hadde jo nettop kommet..Vi hadde jo akkurrat blitt kjent med folkene der, visste hvor alt var og...

Bildedryss fra Tyrkiaturen

Idag var det back to work og ett helt nytt barnehageår! Godt å starte på ny...MEN FY som jeg savner Tyrkia og Kemer!! Bare seeee hvor gøy vi hadde det!! På markedShow om kveldenSavner de fantastiske...

Woooop Woooop -Back from Tyrkiaaa

Og det var egentlig like trist å reise hjem denne gangen som da vi var der  i august!Var veldig godt å være med Steven igjen da, men det hadde jo bare gått EN uke :pFIkk røde roser av han da han hentet...

Clik here to view.

JIPPII ny TYRKIA ferie er bestillt :)

Jeg og mannen min Steven har bestillt oss to ukers luksusferie på Viking Star hotell i Kemer 2.uken i mai -kjærleikstur ♥MEN nååååå har jeg også bestillt meg to ukers venninnetur i midten av juni :D...

Clik here to view.

Vii skal til Stavanger på hotellweekend -igjen :)

Jippii :)Vi feiret nyttår i Stavanger sist helg, og skal tilbake idag og kose oss på hotell hele helgen :) I morgen skal vi være med på julebordet / Kick off til Stevens jobb :)Først må vi pakke,...

Clik here to view.

Drømmer meg bort til Kemer, Tyrkia!

Idag har jeg vært hjemme fra jobb :( Haater det! Og det er så vanskelig å bedømme formen min helt selv! Hadde vært greit å hatt MAMMA her da jaaa! Men idag hadde jeg feber, svetta og var svimmel da jeg...

Clik here to view.

Pakking til Tyrkiaferie og Biffsalat :)

Om 11 dager reiser jeg og Steven Alexander til Kemer i Tyrkia :)Vi skal bo på Viking Star hotell og Spa i to uker Jeg har vært på dette hotellet to ganger før, and I love it :)Jeg har handlet inn litt...

Clik here to view.

Vii reiser til Tyrkia om bare 3dager :)

Jiiipppiii   Dagsrytmen står på hodet for tiden!! I går var jeg i klubb til LINNI der vi fikk THAIMAT :) Jippi! Min første smak på thaimat ble kyllingpinner og vårruller!! Fantaaastisk godt :) :) Vi...

Sommerferieeeen 2012 /-kemer

Halla folkenz :) Vi har nå lastet ned blogg for iphone, men får enten lastet opp bilde eller innlegg...såå da kan det være det kommer innlegg om hverandre! Idag har vi vært på stranden i ca en time!...

Keeeemer baaabyy

Prøøøver å legge ut litt bilderHeeer sitter vi med hver vår drink på hotellet og venter på at solen skal komme frem :)

Clik here to view.

Jippi, nåå kan jeg legge ut bilder med text;)

Nååå er klokken halv 4 her i kemer og yr lovet soool soool og atter sool... Og slik ser det altsåå ut ute! Meeeen vi koooser oss med pizza, brus og internett! Avslappende? Oooh yes;)

Clik here to view.

Bilder fra Tyrkiaturen juni 2012 :)

FØRST må jeg bare si at jeg er overrasket over alle som er innom bloggen hver dag selv om jeg ikke har blogget en eneste gang på 2uker..!!Tusen takk gooode lesere, nååå begynner bloggingen igjen :)Jeg...

Clik here to view.

Reiser til Tyrkia i daaag!

Jaa om bare noen fåå timer reiser Steven på guttetur til Tyrkia, Alanya!!!ÅÅhr jeg er såå misunnleiiig, men unner han TIDENES tuuur :) Nåå er det meste pakket og klaaaart, og vi skal bare spise middag,...

Clik here to view.

Jeg reiser til Tyrkia på fredag ...wiiiiiiih!

Fyttii såå jeg gleder meg! Det blir rett og slett HELT fantastisk!Jeg ligger for tiden hjemme med vooont i ryggen!! Klarer så og si ikke stå oppreist! Jeg har heldigvis fått en relativt sterk...

Yeeey!! om en time reiser jeg til Tyrkia :D

Har brukt dagen på å pakke, ligge strekk ut på sofaen, pakke, strekk ut på sofaen og pakke videre!! Foor nooe stress... Men det er jo verdt det.. for jeg reiser jo til tyrkia i kveeeld :)...

Grillfest på hotellet :)

Nå sitter vi ute på hotellet og har nettop spist en suuper god biff laget av hotellsjefen himself :) Har veldig vont i ryggen min, men ellers er alt helt fantastisk her i kemer :)Litt biiilder til dere...